[Traducere] Why have I fallen for you?

De ce m-am indragostit de tine?

De ce m-am indragostit de tine?
Am crezut ca vei fi mereu aici
In ciuda trecerii timpului,
Dar ai ales un drum diferit.


De ce nu am putut sa ma destainui tie?
Sentimentele mele care cresteau zi si noapte
Cuvintele incep sa curga dar stiu ca nu te vor ajunge.

Din prima zi cand te-am intalnit
Am simtit ca te cunosc
Si amandoi ne-am contopit atat de natural

Oriunde mergeam,eram impreuna
Era atat de natural pentru tine sa fii cu mine
Ne-am maturizat impreuna,/am crescut impreuna
Dar tu ai ales alt drum.

De ce m-am indragostit de tine?
Am crezut ca vei fi mereu aici
In ciuda trecerii timpului(dar nu mai esti)

Pentru ziua care are o semnificatie speciala
Pentru ziua cand vom putea zambi fericiti
Pentru privelistea frumoasa a ta rugandu-te la Dumnezeu

Langa persoana care nu sunt eu
Este fatza cuiva cu adevarat binecuvantat
Deci cum as putea eu sa te uit?

Deci de ce m-am indragostit de tine?
Nu ne putem intoarce la perioada aceea,
Sau la cum eram atunci(m-am gandit la asta)

De ce nu am fost capabil sa te iau de mana?
Trebuia sa fii langa mine in ciuda trecerii timpului(chiar asa)

Dar desi spun ca am nevoie de tine alaturi
Eu doar ma rog sa fii tu fericita mereu
Nu conteaza cat de singur ma simt eu(sau cat de trist).

Credits:Love in the ice(Lelis+Kytynutza)