MAC


19 marca v ZDA izide nova kolekcija MAC ličil. Še posebej hudo mi izgledajo novi gloski, ki delujejo kot kakšna slaščica s tem mešanjem barv.
MAC kozmetike se pri nas žal ne da dobiti. Lahko pa seveda obiščete katero od naših sosednjih držav ali pa preprosto naročite to kozmetiko preko ebaya.


Od MAC kozmetike sem zaenkrat sprobala edino pigmente (slika desno - malo je popackano, ker se mi je po lončkih polila samoporjavitvena krema :DD).
Naročila sem vzorce (1/4 čajne žličke prahu), ki jih imaš za vsaj 30 nanosov po celi veki. Sama sem rajši naročila več različnih barv, kot pa da bi kupila celo embalažo, ker sem rada vedno različno namazane in se ponavadi vsake sence zelo hitro naveličam.
Nad pigmentki sem čistno navdušena. Zdržijo ti na svojem mestu cel dan (+noč, če uporabiš podlago), lepo se mešajo med sabo, obstajajo fenomenalne barve. Sama sem najbolj navdušena nad rumeno barvo golden lemon, ki je zelo lepa rumena z zlatimi bleščicami. Super je za kombinacije z rdečo in pa z oranžno (melon).
Sama sem jih nekaj časa nazaj naročala na strani thebodyneeds, s katero sem bila zelo zadovoljna. Stvari sem dobila v cca 2tednih, nepoškodovane. Naročila sem 5 barv, dobila pa sem še enega za darilo. S poštnino vred pa me je prišlo 5+1 pigmentov malo manj kot 10 €. Kakor sem opazila je ta punca sedaj malo povečala cene, ampak ne prav pretirano. Sama bom verjetno spet naročala pri njej, saj je korektna + ima veliko izbire.
Opazila sem, da sedaj na strani ponuja tudi gloske. Jooooj kakšni hudi vonji: sprobala bi še posebej rada:
- gloss z vonjem po sladkorni peni
- z vonjem sadnih žvečilk
- melono
- waaaa hudooo : gumijasti medvedki :DDD to bi definitivno rada ..
- Mango
- .......................... ma vse bi imela :D