matthew williamson za h&m


Verjetno vas že veliko ve, da bo Matthew Williamson oblikoval kolekcijo (oz jo je že) za h&m.
Oblačila pridejo na police 14. maja v določene poslovalnice. Kranj zagotovo izpade, verjetno pa se bo dalo stvari kupiti na Čopovi v Lj, tako kot pri Cavalliju. V slovenijo bomo verjetno dobili spet 20 kosov, za 10 od njih se bodo ženske prvih pet minut steple, ostalih 10 bo pa rezerviranih. :D
Sama verjetno sploh ne bom odšla v napad, ker mi noben kos ni prav posebej všeč pa tudi ne da se mi že navsezgodaj stati pred hm-om. Edino pas mi je hud (samo mi je čudno, da ni navedena njegova cena.. tako da sploh ne vem, ali bo v prodaji..)
Cene so sledeče:
jakna - 99,90€
krilo - 59,90€
hlače - 59,90€
kratke hlače - 39,90e
jopa - 69,90€
obleke - od 69,90€ do 299€
še nekaj njegovih kreacij za poletje 09'
slike sem pobrala na uradni strani www.hm.com