friday: Baza Art Kranj

On friday afternoon me, my friend Lucija and her boyfriend went to china restaurant in Kranj. The food was soooo delicious. I ate spicy sour soup - I love this soup so much. I even try to make it at home but I didn't find all ingridients so it was.. I will say different :D For main dish I had sweet and  sour chicken - my fav <3


V petek popoldne sem šla s prijateljico in njenim fantom v kranj v kitajsko restavracijo. hrana je bila zelooo okusna. jedla sem kislopekočo juho - obožujem jo (nekega dne me je celo prijelo, da bi jo pripravila doma, ampak mi nekako ni uspela, ker še nisem prišla do vseh sestavin - no vsaj recept imam). za glavno jed sem (spet!) izbrala sladkokislega piščanca.. mmm.. ne morem se naveličati tega okusa :)
Then we went to the old part of town Kranj to check out the new event called Baza Art. It's a place where young designers present their creations.
here are some pictures. They're taken with my new cell phone cell phone samsung b3410w. I finally have a new phone. It was about time!


Potem smo se odpravili v staro mestno jedro kranja, kjer se odvija dogodek Baza Art, kjer mladi oblikovalci predstavljajo svoje kreacije. Za vas sem naredila nekaj fotografij s svojim novim telefonom... bil je že skrajni čas, da si ga omislim :) upam, da ne bo kmalu žrtev moje nerodnosti :D
Baza Art
tanja drinovec beadhabit

zelolepo by edita nardin
pisanonakozo by simona kogovšek
look what my phone can do :D