hey you :)

I'm going to Budapest for two days with my boyfriend and two friends.
Hope you all have a great weekend.
Bye*

- alter muffin, takoj v ponedeljek zjutraj, ko pridem domov ti pošljem darilce :)
danes si mi prepozno poslala naslov....

- btw, držite pesti zame, da ne zbolim, ker sem že par dni na meji.
Ne vem, kaj mi je letos ampak že dva meseca sem malo prehlajena,
malo ne, malo spet prehlajena, pa spet zdrava,.. :S In ne smem zboleti, ker se
januarski izpitni roki prekleto hitro približujejo. OMG, ura je polnoči, pol treh
ponoči pa imamo odhod. Jaz pa še nimam pripravljene malice, rezervnih
oblačil, neumito glavo.. zgleda, da bom šla direktno na avtobus :D

- UUUU saj res.. danes sem bila v Grosupljah v LCN skladišču. Joooj, koliko
lepih lakcev. Če še niste šle ne vem, kaj še čakate :)
V glavnem, nail power, 3 lakci (a niiiso lepe barve :DD), pilca in nega za obnohtno
kožico = 20€ najssss :D
sedaj pa res grem.. čaw