shopping @ paris

I'm back. The food is expensive but the clothes are much cheaper than here (especially LCS and Adidas) .

- adidas shoes 35€
- ck bags: 45€
- coffe : 5€ WTF?!?!?
- LCS bag: 10€
- pizza: 15 - 20 €
- roxy jeans: 13€ :D

Who would understand them :D

Yes, I rather bought clothes than food......
I eat sandwiches and spend the money for clothes.. I just can't help myself :DD

And I have to apologise to my boyfriend for waiting in front of the shops for me..

More pictures tomorrow..

Cunje so poceni, hrana draga.. Adidas je zelooo poceni.. cene so take, kot pri nas za fejke (30€ so superge,..).. Te pa kar malo zaboli srce, ko odšteješ 1200 bivših tolarjev za eno ubogo kavo z mlekom.. Njihova hrana mi je na pa splošno ogabna.. preveč sladko za moj okus.. v pekarnah je večina peciva "polakirana" z medom.. Liter đusa je bil v trgovini 3,5€.. 150g motovilca = 5€.. bolno :S
Tako da sem teden preživela na sendvičih.. mimogrede, en sendvič, ki sem ga kupila v trgovini (za 4€!), je imel notri 1,5 cm salame.. N. prav si imela, doma bi se morala najesti za en teden :DDDD
LCS bag (10€), h&m snood (12€), LCS bag (25€), V&R scarf (25€), no name shorts (3,4€), roxy jeans (13€), Balmain jacket (79€)